UHO – Utočište hrabrih online je projekt koji je 2019. pokrenulo Wiener osiguranje kao dio krovnog projekta Osiguran online u suradnji s Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK) i Hrabrim telefonom, s ciljem edukacije i prevencije elektroničkoga nasilja (cyberbullyinga).
Do 15. 12. 2019. na projektu su aktivno sudjelovali i YouTuberi Bernardo Brezni, Dennis Domian, Maša Zibar i Veronika Rosandić, a njegovoj drugoj fazi pridružili su se influenceri Nika Turković, Ema Luketin, Leon Žilavi i Neno Hadžihajdić, koji su do 20. 6. 2020. odgovarati na pristigle poruke.
Plemenitu misiju projekta prepoznala je i struka, pa je tako nagrađen MIXX nagradom u kategoriji brand awareness, kao i Grand PRixom za društveno odgovorno poslovanje od strane HUOJ-a.
Od rujna 2020. projekt donacijskim ugovorom Wiener osiguranja u potpunosti preuzima Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu (DKMK) koje nastavlja rad na projektu u suradnji s partnerskom udrugom Pragma.
Od lipnja 2021. do kraja godine njihov rad na platformi podupire Agencija za elektroničke medije (AEM).”