UHO je projekt što ga je 2019. pokrenulo Wiener osiguranje kao dio krovnog projekta Osiguran online u suradnji s Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu i Hrabrim telefonom, s ciljem edukacije i prevencije elektroničkoga nasilja (cyberbullinga).
Od rujna 2020. godine projekt donacijskim ugovorom Wiener osiguranja u potpunosti preuzima Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu koje nastavlja rad na projektu s partnerima.
Do 15.12.2019. u UHO-u su aktivno sudjelovali i YouTuberi Bernardo Brezni, Dennis Domian, Maša Zibar i Veronika Rosandić, a njegovoj drugoj fazi pridružili su se influenceri Nika Turković, Ema Luketin, Leon Žilavi i Neno Hadžihajdić, koji su do 20.6.2020. odgovarati na pristigle poruke.
Plemenitu misiju projekta prepoznala je i struka pa je tako nagrađen MIXX nagradom u kategoriji brand awareness, kao i Grand PRixom za društveno odgovorno poslovanje od strane HUOJ-a.